Facebook va renunta din aprilie la controversatele reclame sponsorizate

Sponsored-Stories-facebookFacebook a anuntat joi ca va renunta la controversatele reclame sponsorizate incepand cu luna aprilie a anului curent, scrie The Verge.

Compania anuntase deja din iunie 2013 ca va face acest lucru, anuntand insa o data ferma la inceputul anului curent. Sponsored Stories (eng.) sunt unele dintre cele mai controversate formate publicitare de pe Facebook – in esenta, compania iti “impacheteaza” unele activitati de pe Facebook si le ofera advertiserilor pentru ca acestia sa le revanda prietenilor tai, fara permisiunea ta. Daca, de exemplu, dai check-in la Starbucks, compania poate vinde aceasta informatie catre Starbucks pentru ca ei sa se foloseasca de acest lucru.

Cel mai probabil, Facebook a fost fortata sa renunte la aceasta sursa de venit, mai ales dupa ce in august 2013 reteaua sociala a convenit sa plateasca 20 de milioane de dolari intr-un proces pe aceasta tema.

Filed in: Retele Sociale, Social
sensodays.ro

You might like:

Ce trebuie sa stim despre evolutia jocului in societate Ce trebuie sa stim despre evolutia jocului in societate
Ce sanse are echipa nationala a Romaniei sa se califice la campionatul mondial de Fotbal Ce sanse are echipa nationala a Romaniei sa se califice la campionatul mondial de Fotbal
Copiii încep pregătirile intense pentru examenele internaţionale Cambridge Copiii încep pregătirile intense pentru examenele internaţionale Cambridge
Președintele SANITAS București: Peste 14.000 de medici și 28.000 de asistenți medicali au plecat din România în perioada 2009-2015 Președintele SANITAS București: Peste 14.000 de medici și 28.000 de asistenți medicali au plecat din România în perioada 2009-2015

Leave a Reply

Submit Comment

| RSS | Sitemap | Termeni si Conditii | Cookies | Contact |